Imao sam start i cilj.

Znao sam sta hocu, ali nisam bio siguran kako. Rekli su mi da krenem, ne okrecuci se nazad … ni levo … ni desno … samo napred …

-‘’Kako cu znati da sam stigao…’’.

-‘’Odgovor ce se sam pojaviti pred tobom’’ – rekose …

I tako sam koracao hrabro putem sigurnosti, pun samopouzdanja u sebe. Nisam gledao u juce, samo u danas …

Stigavsi do cilja, shvatio sam, da sam negde uz put izgubio meni najdraze, i da sam ostao sam … Uhvatila me panika samoce za sutra, a to sutra se tako odjednom, nenadano , tiho i sablasno nadvilo nad mojom senkom …Od starta do cilja sam zaboravio da postoji sutra …

A sutra ne moze bez juce … A danas sam ostao sam …

                                                                                                                       Tadija 01. maj 2013.










Kada se korov pokosi ,

Zmije, gusteri i ostala gamad, groznicavo beze u svoje rupe,

Cekajuci da korov ponovo naraste . . .



                                                                                                                           Tadija 23. april 2013.      











Zivi sa osobom s kojom rado razgovaras jer je to investicija na duge staze, koja postaje isplativa u starosti . . .

                                                                                                                       Tadija 18. april 2013.